Nouzové distanční vzdělávání v době epidemie koronaviru – metodické infografiky na pomoc učitelům
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43961458" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43961458 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/49777513:23670/20:43961458
Výsledek na webu
<a href="http://cizijazyky.eu/" target="_blank" >http://cizijazyky.eu/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nouzové distanční vzdělávání v době epidemie koronaviru – metodické infografiky na pomoc učitelům
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek je koncipován jako přehled doporučení, které vydala Západočeská univerzita v Plzni v úvodních dnech nouzového stavu, aby podpořila metodickou kvalitu realizace nouzového distančního vzdělávání. Ve spolupráci oddělení Celoživotní a distanční vzdělávání a Fakulty pedagogické byly na pomoc učitelům vydány tři infografiky. Forma infografik byla zvolena pro vyšší dopad a účinnost materiálu – infografiky umožňují snadné sdílení na sociálních sítích, jsou přehledné a učitelé z nich mohou rychle získat základní informace pro další pedagogickou reflexi.
Název v anglickém jazyce
Emergency distance education during the coronavirus epidemic - methodological infographics to help teachers
Popis výsledku anglicky
This paper is conceived as an overview of the recommendations issued by the University of West Bohemia in Pilsen in the initial days of the state of emergency in order to support the methodological quality of the implementation of emergency distance education. In cooperation with the Division of Lifelong and Distance Education and the Faculty of Education, three infographics were issued to help teachers. The form of infographics was chosen for higher impact and efficiency of the material - infographics allow easy sharing on social networks, they are clear and teachers can quickly get basic information from them for further pedagogical reflection.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi
ISSN
1210-0811
e-ISSN
—
Svazek periodika
64
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
33-40
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—