Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nouzové distanční vzdělávání v době epidemie koronaviru – metodické infografiky na pomoc učitelům

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43961458" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43961458 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23670/20:43961458

  • Výsledek na webu

    <a href="http://cizijazyky.eu/" target="_blank" >http://cizijazyky.eu/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nouzové distanční vzdělávání v době epidemie koronaviru – metodické infografiky na pomoc učitelům

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek je koncipován jako přehled doporučení, které vydala Západočeská univerzita v Plzni v úvodních dnech nouzového stavu, aby podpořila metodickou kvalitu realizace nouzového distančního vzdělávání. Ve spolupráci oddělení Celoživotní a distanční vzdělávání a Fakulty pedagogické byly na pomoc učitelům vydány tři infografiky. Forma infografik byla zvolena pro vyšší dopad a účinnost materiálu – infografiky umožňují snadné sdílení na sociálních sítích, jsou přehledné a učitelé z nich mohou rychle získat základní informace pro další pedagogickou reflexi.

  • Název v anglickém jazyce

    Emergency distance education during the coronavirus epidemic - methodological infographics to help teachers

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is conceived as an overview of the recommendations issued by the University of West Bohemia in Pilsen in the initial days of the state of emergency in order to support the methodological quality of the implementation of emergency distance education. In cooperation with the Division of Lifelong and Distance Education and the Faculty of Education, three infographics were issued to help teachers. The form of infographics was chosen for higher impact and efficiency of the material - infographics allow easy sharing on social networks, they are clear and teachers can quickly get basic information from them for further pedagogical reflection.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi

  • ISSN

    1210-0811

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    64

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    33-40

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus