Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elektronické studijní materiály v pregraduálním vzdělávání učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F14%3A00231336" target="_blank" >RIV/62156489:43670/14:00231336 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Elektronické studijní materiály v pregraduálním vzdělávání učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou distančního vzdělávání v podmínkách vysokých škol. V úvodní části textu jsou charakterizovány základní aspekty distančního vzdělávání. Autoři uvádějí silné a slabé stránky této formy studia, specifika struktury elektronických studijních opor a otázky jejich kvality. V druhé části příspěvku je věnována pozornost vzdělávání handicapovaným jedincům. Autoři seznamují s problematikou přípravy budoucích učitelů na žáky s handicapy, ale také na vzdělávání samotných pedagogů shandicapem na Mendelově univerzitě v Brně.

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic educational materials in the undergraduate teacher education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of distance education in terms of universities. In the first part of the text are characterized by fundamental aspects of distance education. The authors present the strengths and weaknesses of this study form, structure specifications of electronic study materials and quality issues. In the second part of the paper is devoted to education of handicapped individuals. The authors are dedicated to preparing future teachers for students with disabilities, but also on education themselves teachers with disabilities at Mendel University in Brno.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Dnešní trendy inovací 4

  • ISBN

    978-80-260-6151-9

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    88-93

  • Počet stran knihy

    261

  • Název nakladatele

    B&M InterNets

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly