Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití videa při výuce didaktiky biologie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10333712" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10333712 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití videa při výuce didaktiky biologie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Video je důležitým prostředkem při rozvíjení didaktických znalostí obsahu budoucího učitele a jeho schopností všímat si různých aspektů výuky. Všímání si je podmínkou toho, aby učitel mohl na vzniklé situace reagovat a adekvátně je řešit ve své budoucí praxi. Tyto dovednosti je potřeba rozvíjet i v pregraduálním vzdělávání učitelů biologie.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of video in courses of didactics of biology at Faculty of Education, Charles University in Prague

  • Popis výsledku anglicky

    Video is an important tool in developing pedagogical content knowledge of prospective teacher and his ability to notice different aspects of teaching. Noticing them is prerequisite for suitable teacher reaction on situations in classroom and for solving them. It is necessary to develop these skills already during undergraduate education of biology teachers. Video is used in courses of didactics of biology at Faculty of Education, Charles University in Prague, to support students' activities in following ways: writing free reflections, discussion, analysis of teaching unit combined with filling out a worksheet, evaluation of teaching unit combined with filling out an evaluation form and discussion, analysis using the method 3A. Further video is used to present different teaching methods to students, e.g. CLIL method. Students evaluated use of video through short questionnaire. They consider it beneficial and motivating and they suggest themselves another activities they would like to do in courses of didactics of biology.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů