Hodnocení efektivnosti e-learningové výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24410%2F09%3A%230000473" target="_blank" >RIV/46747885:24410/09:#0000473 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení efektivnosti e-learningové výuky
Popis výsledku v původním jazyce
V předloženém článku byla zjišťována efektivnost e-learningové výuky. Pro určení této efektivnosti byly použity 2 testovací soubory otázek, které byly předloženy studentům na začátku studia a na konci studia. Pro porovnání byl použit soubor studentů prezenčního studia. Výsledky ukazují, že efektivnost e-learningové výuky je shodná s prezenční formou studia.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of the Efficiency of E-learning Education
Popis výsledku anglicky
In the presented paper the efficiency of the e-learning education was researched. Two sets of questions were applied for evaluation. The first one was presented in the beginning of study, the second one at the end of study. Results of a group of full-time form students were used for comparison. The results show that efficiency of the e-learning education is the same in comparison to the full-time form of study.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—