Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změny v Evropě, změny v nás

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F05%3A%230000077" target="_blank" >RIV/46747885:24510/05:#0000077 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Změny v Evropě, změny v nás

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vývoj ve společnosti klade náročnější požadavky na vzdělávání. Změnil se cíl výuky jazykům. Nestačí teoretické znalosti, je třeba se zaměřit i na praktické využití. Základem je rozvoj komunikačních dovedností. Je třeba věnovat pozornost novým výukovým technologiím, metodám zaměřeným na komunikaci a na multikulturní výchovu. Výsledky šetření nastiňují, do jaké míry učitelé francouzského jazyka používají multimédia a jak je četné partnerství se zahraničními školami.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes in Europe, changes in us

  • Popis výsledku anglicky

    The entry into the European Union poses more demanding requests on the knowledge of languages. The changed goals of language education invoked the necessary change in the teachers´ approach to language teaching. Theoretical knowledge has to be associatedwith practical skills. The basics involve communication skills. It is necessary to pay attention to novel education technologies, to methods focused on communication and multicultural education. The results of a survey indicate the extent of utilizationof multimedia in teaching French language and show the frequency of partnership with foreign schools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus