Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Concept of Place in the U.S. NGS and the Czech Geographical Curriculum

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F07%3A%230000741" target="_blank" >RIV/46747885:24510/07:#0000741 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Concept of Place in the U.S. NGS and the Czech Geographical Curriculum

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on the Concept of Place in the International Charter on Geographical Education 1992 (English, German, Czech languages). The U.S. national Geography Standards (1994) and the Czech geographical curriculum (2005) are compared with respectto the concept of place. There is a great difference between the concept of place in the U.S. Standards and the Czech geographical curriculum.

  • Název v anglickém jazyce

    The Concept of Place in the U.S. NGS and the Czech Geographical Curriculum

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the Concept of Place in the International Charter on Geographical Education 1992 (English, German, Czech languages). The U.S. national Geography Standards (1994) and the Czech geographical curriculum (2005) are compared with respectto the concept of place. There is a great difference between the concept of place in the U.S. Standards and the Czech geographical curriculum.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Changing Geographies: Innovatiove Curricula

  • ISBN

    0-9539850-7-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    351-357

  • Název nakladatele

    Westminster Institute of Education, Oxford Brookes University, Harcourt Hill, Oxford

  • Místo vydání

    Oxford

  • Místo konání akce

    London

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku