Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Czech geographical education: from behaviourist to constructivist learning?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F08%3A%230000747" target="_blank" >RIV/46747885:24510/08:#0000747 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.herodot.net/conferences/liverpool/Liverpool-presentations.html" target="_blank" >http://www.herodot.net/conferences/liverpool/Liverpool-presentations.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Czech geographical education: from behaviourist to constructivist learning?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Basic and secondary education in the Czech Republic has been going through deep reform, the greatest on since the beginning of teh 1980s. The changes in the 1990s and at the beginning of the 21st century move from a rigid determination of educational content into the new national curriculum.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech geographical education: from behaviourist to constructivist learning?

  • Popis výsledku anglicky

    Basic and secondary education in the Czech Republic has been going through deep reform, the greatest on since the beginning of teh 1980s. The changes in the 1990s and at the beginning of the 21st century move from a rigid determination of educational content into the new national curriculum.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Future Prospects in Geography

  • ISBN

    9780951584743

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    135-146

  • Název nakladatele

    Liverpool Hope University

  • Místo vydání

    Liverpool

  • Místo konání akce

    Liverpool

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku