Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informační a komunikační technologie ve vysokoškolské výuce chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F10%3A%230000196" target="_blank" >RIV/46747885:24510/10:#0000196 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Informační a komunikační technologie ve vysokoškolské výuce chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současnosti existuje velké množství sociálních sítí, označovaných jako web 2.0 technologie Některé vybrané sociální sítě dokáží zapojit studenty do vlastního vzdělávání, což odpovídá i našem zkušenostem z výuky chemie pro studijní obor Nanomateriály naTechnické univerzitě v Liberci. Tyto nástroje je ovšem nutné používat rozumným způsobem, například jako doplněk ke klasické výuce, pro rozšíření a doplnění přednášek a laboratorních cvičení. Diskutovány jsou vybrané nástroje pro vytváření a sdílení výukových materiálů (prezentace, odkazy, literatura, experimentální data) s prvky sociálních sítí, jejich výhody, nevýhody a efektivita.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT in University Chemistry Education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper shows examples of comprehensive application of modern information and communication technologies in teaching chemistry at Technical University of Liberec. The concept developed on the basis of constructivism and educational research [1, 2], includes technologies such as: social networks, rich media, mobile phones, computer-aided experiment, computer algebraic systems, molecular visualization with anaglyphs, e-learning, image analysis, multimedia and pedagogical features: educational games andmotivation experiments, teamwork, open tasks, independent work, public presentations. Selected social tools for creating and sharing learning materials (presentations, links, literature, experimental data) and their effectiveness are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media 4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2010

  • Číslo periodika v rámci svazku

    X3/2010

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus