Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reakce studentů na diskusní aktivity při online výuce neoborového anglického jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000320" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000320 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-78" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-78</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-78" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-78</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reakce studentů na diskusní aktivity při online výuce neoborového anglického jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek zkoumá vnímání online diskusních úkolů VŠ studenty. Pro kvantitativní vyhodnocení reakcí studentů byla použita data z dotazníkového šetření. Online diskusní úkoly byly zařazeny v kurzu neoborového anglického jazyka s cílem rozvíjet komunikačníkompetenci na úrovni A2 dle SERRJ (2002). Studenti formou textové komunikace v malých skupinách řešili zadaný úkol prostřednictvím asynchronního diskusního fóra. Příspěvek shrnuje teoretická východiska, výzkumný design (případová studie) a vybrané výsledky z části výzkumu zaměřené na reakce studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Student reactions to discussion tasks in online teaching of English for non-specialists

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to investigate the way in which university students perceive online discussion tasks. A questionnaire survey was used for quantitative evaluation of student reactions. Online discussion tasks were implemented in English as a foreign language course the aim of which was to develop communicative competence at the CEFR A2 level. Through text communication in small groups, students solved a task using an asynchronous discussion forum. This paper introduces theoretical background, research design (a case study) and selected results from the part focused on student reactions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.

  • ISBN

    978-80-210-5774-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    505-510

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    9. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku