Reakce studentů na diskusní aktivity při online výuce neoborového anglického jazyka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000320" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000320 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-78" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-78</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-78" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-78</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reakce studentů na diskusní aktivity při online výuce neoborového anglického jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek zkoumá vnímání online diskusních úkolů VŠ studenty. Pro kvantitativní vyhodnocení reakcí studentů byla použita data z dotazníkového šetření. Online diskusní úkoly byly zařazeny v kurzu neoborového anglického jazyka s cílem rozvíjet komunikačníkompetenci na úrovni A2 dle SERRJ (2002). Studenti formou textové komunikace v malých skupinách řešili zadaný úkol prostřednictvím asynchronního diskusního fóra. Příspěvek shrnuje teoretická východiska, výzkumný design (případová studie) a vybrané výsledky z části výzkumu zaměřené na reakce studentů.
Název v anglickém jazyce
Student reactions to discussion tasks in online teaching of English for non-specialists
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to investigate the way in which university students perceive online discussion tasks. A questionnaire survey was used for quantitative evaluation of student reactions. Online discussion tasks were implemented in English as a foreign language course the aim of which was to develop communicative competence at the CEFR A2 level. Through text communication in small groups, students solved a task using an asynchronous discussion forum. This paper introduces theoretical background, research design (a case study) and selected results from the part focused on student reactions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
505-510
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
9. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—