Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Concept of Demographic Transition Theory in Geographic Curriculum of Primery and Secondary Schools in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230000755" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0000755 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ped.muni.cz/wgeo/soubory/Ruzne/SBORNIK-tisk.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wgeo/soubory/Ruzne/SBORNIK-tisk.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Concept of Demographic Transition Theory in Geographic Curriculum of Primery and Secondary Schools in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The Czech geographical curricula (primary and secondary) constitute expected outcomes that they are often obscure and ambiguous. The paper focuses on educational geographical theme 'demographical transition' at Czech primary as well secondary schools. The author uses Bruner's cognitive structure of geographical subject matter and spiral curriculum as well as a Revised Bloom's taxonomy of educational objectives and knowledge of educational psychology.

  • Název v anglickém jazyce

    Concept of Demographic Transition Theory in Geographic Curriculum of Primery and Secondary Schools in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The Czech geographical curricula (primary and secondary) constitute expected outcomes that they are often obscure and ambiguous. The paper focuses on educational geographical theme 'demographical transition' at Czech primary as well secondary schools. The author uses Bruner's cognitive structure of geographical subject matter and spiral curriculum as well as a Revised Bloom's taxonomy of educational objectives and knowledge of educational psychology.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Geography and Geoinformatics: Challange for Practice and Education

  • ISBN

    978-80-210-5799-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    200

  • Strana od-do

    163-171

  • Název nakladatele

    Masaryk University, Faculty of Education

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    8. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku