Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Bariéry a příležitosti v přípravě učitelů na funkci koordinátora environmentální výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230001021" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0001021 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Bariéry a příležitosti v přípravě učitelů na funkci koordinátora environmentální výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje průběžné výsledky z dvouletého výzkumu efektivity specializačních studií pro koordinátory environmentální výchovy. Na základě kvalitativních i kvantitativních dat (ohniskové skupiny, testy) analyzuje specifické bariéry, které jsou sevzděláváním učitelů v této oblasti spojeny. Ty souvisí se vstupním prekonceptem environmentální výchovy, očekáváním od studia i deficity některých didaktických kompetencí. V závěru příspěvek navrhuje, jakým způsobem by podobná studia mohla být v budoucnosti realizována.

  • Název v anglickém jazyce

    Barriers and opportunities in training courses for school coordinators of environmental education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents results of an on-going evaluation research of effectiveness of an environmental education program for in-service teachers. On the basis of both qualitative and quantitative data (focus groups, tests) it analyses specific barriers connected with teacher training in this area. They are interconnected with participants' preconception of environmental edfucation, course expectations and lacks of specific teaching competencies. In the last part, the paper provides suggestions for organizing these kinds of training courses in the future.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Profesní rozvoj učitelů a cíle profesního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7290-625-3

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    287-295

  • Počet stran knihy

    362

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly