Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální sítě, žák a škola

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F20%3A00008334" target="_blank" >RIV/46747885:24510/20:00008334 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ucebnice.fraus.cz/cs/cesky-jazyk-a-literatura/archiv" target="_blank" >https://ucebnice.fraus.cz/cs/cesky-jazyk-a-literatura/archiv</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální sítě, žák a škola

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sociální sítě představují v současné době velice oblíbený komunikační prostředek, a to mezi dětmi i dospělými. V textu se zamýšlíme nad několika problémy komunikace na sociálních sítích, na které není žák základní a střední školy připravován, protože jde o oblast, s níž běžná škola často nepočítá. Učitelé nemívají v sociální sítě důvěru a nerozpoznávají jejich potenciál nejen komunikační, ale především edukační.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Networks, Students and School

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays social networks are very popular means of communication with both children and adults. In our paper we take into consideration several problems of communicating on social networks, especially those that the primary and secondary schools students are not trained for because schools often do not take any account of these. Teachers generally do not trust social networks and they are not willing to benefit from their potential for developing communication skills and for educational purposes in general.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Český jazyk a literatura

  • ISSN

    0009-0786

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    70

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    157-162

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus