Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The scientific reorientation of Czech pedagogy in the wake of its in the slipstream of its American model - an interwar case study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F20%3A00008621" target="_blank" >RIV/46747885:24510/20:00008621 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.klinkhardt.de/verlagsprogramm/2395.html" target="_blank" >https://www.klinkhardt.de/verlagsprogramm/2395.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.35468/5827" target="_blank" >10.35468/5827</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Die wissenschaftliche Neuorientierung der tschechischen Pädagogik im Windschatten ihres amerikanischen Vorbildes – eine Zwischenkriegszeit Fallstudie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Kapitel analysiert die Problematik und die Frage der Entwicklung der tschechischen erziehungswissenschaftlichen Diskussion in der Tschechoslowakei in der Zwischenkriegszeit. Der Kapitel geht an die Frage der experimentellen Pädagogik in der Tschechoslowakei und speziell rekonstruiert die Frage des Transfers der amerikanischen erziehungswissenschaftlichen Diskussion auf den tschechischen Fall.

  • Název v anglickém jazyce

    The scientific reorientation of Czech pedagogy in the wake of its in the slipstream of its American model - an interwar case study

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter analyzes the problem and the question of the development of the Czech educational science discussion in Czechoslovakia in the interwar period. The chapter approaches the question of experimental pedagogy in Czechoslovakia and specifically reconstructs the question of transfer of the American educational science discussion to the Czech case.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    1918 in Bildung und Erziehung Traditionen, Transitionen, Visionen

  • ISBN

    978-3-7815-2395-1

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    135-158

  • Počet stran knihy

    270

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

    Bad Heilbrunn

  • Kód UT WoS kapitoly