Pedagogická věda ve "službě reformě školy a reformě společnosti"
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F18%3A00006239" target="_blank" >RIV/46747885:24510/18:00006239 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogická věda ve "službě reformě školy a reformě společnosti"
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola analyzuje vývoj pedagogiky jako vědy v období let 1918-1938. Anaylzována je role a význam pozitivismu pro českou meziválečnou diskusi a zároveň role a význam pragmatismu pro vývoj české pedagogické v ědy v meziválečném období.
Název v anglickém jazyce
Pedagogical Science in the "Service of School Reform and Society Reform"
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the development of pedagogy as a science in Czechoslovakia in the interwar period. It analyses the role of positivism in the Czech pedagogical discussion in the interwar period. The role of pragmatism in the Czech pedagogical discussion is also focused on.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA16-13933S" target="_blank" >GA16-13933S: Analýza pedagogického meziválečného konceptu školské reformy ve Zlíně v kontextu vzorového průmyslového města</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
"Národní" školství za první Československé republiky
ISBN
978-80-200-2891-4
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
253-266
Počet stran knihy
353
Název nakladatele
Academia
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—