Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kombinatorika v geometrii? Žádný problém.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F21%3A00010812" target="_blank" >RIV/46747885:24510/21:00010812 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2021/Sbornik_UPVM_2021.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2021/Sbornik_UPVM_2021.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kombinatorika v geometrii? Žádný problém.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován ukázkám řešení vybraných geometricko-kombinatorických problémů řešených pomocí freewaru GeoGebra. Obě zmíněné oblasti jsou důležitou součástí matematického vzdělávání a i přes to stále sílí tlaky na omezení jim určených časových dotací. V mnoha ohledech jsou oba uvedené celky pro žáky obtížné, ale v získávání matematických kompetencí nemálo důležité. Přitom nabízejí celou řadu možností k účelnému využívání výpočetní techniky jak při jejich výuce, tak při řešení problémů.

  • Název v anglickém jazyce

    Combinatorics in geometry? No problem.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is devoted to examples of solutions to selected geometric-combinatorial problems solved using GeoGebra freeware. Both of these areas are an important part of mathematics education, and despite this, there is growing pressure to limit the time allowances allocated to them. In many respects, both of these units are difficult for students, but they are very important in acquiring mathematical competencies. At the same time, they offer a wide range of possibilities for the effective use of computer technology both in their teaching and in solving problems.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10101 - Pure mathematics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů