Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školní krůčky k niternosti. Poezie v edukaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F22%3A00010910" target="_blank" >RIV/46747885:24510/22:00010910 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školní krůčky k niternosti. Poezie v edukaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka ve své knize vyzdvihuje básnictví a hledá místo poezie v edukaci. Povolává poezii jako podnět, prostředek, ale i cíl k niternosti. Součástí knihy je zkrácená verze disertace s názvem Postoje učitelů primární edukace k výuce poezie a poezií v České republice, cílem šetření bylo zjišťování, jak se učitelé staví k poezii, jaký k ní mají vztah, zda a jak využívají didaktický potenciál poezie. Kniha obsahuje i metodickou část, která nabízí návody, rady, jak lze využívat poezii zejména v základní škole. Rozličnými aktivitami lze posílit rozvoj čtenářské pregramotnosti, gramotnosti, posílit vztah žáků ke slovu jako takovému.

  • Název v anglickém jazyce

    School Steps to the Intimate – Poetry in Education

  • Popis výsledku anglicky

    In her book, the author highlights poetry and looks for the place of poetry in education. She invokes poetry as a stimulus, a means, and a goal for the intimate. The book includes an abridged version of a dissertation entitled Attitudes of primary education teachers towards the teaching of poetry and poetry in the Czech Republic, the aim of the investigation was to find out how teachers feel about poetry, what their attitude towards it is, whether and how they use the didactic potential of poetry. The book also contains a methodological part, which offers guidelines and advice on how poetry can be used, especially in primary school. Various activities can be used to strengthen the development of preliteracy and literacy, and to strengthen pupils‘ relationship to the word as such.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7319-142-9

  • Počet stran knihy

    314

  • Název nakladatele

    H H

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy