Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hranice příležitostí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F22%3A00010920" target="_blank" >RIV/46747885:24510/22:00010920 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hranice příležitostí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha je výsledkem společného výzkumu socioložky Johany Chylíkové a výtvarného umělce Jiřího Skály, kteří se zaměřili na ekonomické, sociální a kulturní nerovnosti existující v komunitě studujících výtvarného umění v České republice. Ve čtyřech kapitolách autoři přinášejí výsledky, které získali z hloubkových rozhovorů se studentkami a studenty českých uměleckých, především výtvarných vysokých škol. Výsledky výzkumu se týkají sociálních, ekonomických a kulturních nerovností, předsudků panujících v komunitě studujících umění, vlivu volnočasových aktivit na uměleckou činnost, profesních aspirací a vlivu rodiny na aspirace a uměleckou motivaci, a povahu umělecké práce.

  • Název v anglickém jazyce

    Borders of opportunity

  • Popis výsledku anglicky

    This book aims at social, economic and cultural inequalities existing in the community of Czech students of art. Authors of this study, the sociologist Johana Chylíková and the artist Jiří Skála, carried out the qualitative research among Czech young people studying art at Czech colleges. Results of their study are presented in four chapters that focus on issues of social, economic and cultural inequalities, stereotypes existing in the artistic community, effects of leisure time activities on artists‘ work, professional aspiration and the family influence on students‘ aspirations and motivations, and the character of artistic work.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50401 - Sociology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů