Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multibody simulace modelu nízkopodlažního trolejbusu s řidičem a cestujícími

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F03%3A%230000032" target="_blank" >RIV/47718684:_____/03:#0000032 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Multibody Simulations of a Low-Floor Trolleybus Model with a Driver and Passengers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The ŠKODA 21 Tr low-floor trolleybus multibody model with a driver and passengers is created in the alaska program. It is possible to carry out simulations of driving operations (start, braking, driving manoeuvres), simulation of running over a large road uneveness, simulation of slow front impact against a concrete wall, simulation of driving along an uneven road surface, simulation of driving under the acting of side wind and simulation of a fall of a standing passenger against the doors with a multibody model. In the paper the results of the simulation of the fall of a standing passenger against the trolleybus composite doors and the run of the trolleybus with a driver and seated passengers over a large road uneveness realized by means of an artificial obstacle are presented.

  • Název v anglickém jazyce

    Multibody Simulations of a Low-Floor Trolleybus Model with a Driver and Passengers

  • Popis výsledku anglicky

    The ŠKODA 21 Tr low-floor trolleybus multibody model with a driver and passengers is created in the alaska program. It is possible to carry out simulations of driving operations (start, braking, driving manoeuvres), simulation of running over a large road uneveness, simulation of slow front impact against a concrete wall, simulation of driving along an uneven road surface, simulation of driving under the acting of side wind and simulation of a fall of a standing passenger against the doors with a multibody model. In the paper the results of the simulation of the fall of a standing passenger against the trolleybus composite doors and the run of the trolleybus with a driver and seated passengers over a large road uneveness realized by means of an artificial obstacle are presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F03%2F1497" target="_blank" >GA101/03/1497: Tvorba virtuálních povrchů a jejich uplatnění pro posuzování životnosti vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ECCOMAS Thematic Conference on Advances in Computational Multibody Dynamics 2003

  • ISBN

    972-9025-78-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    1-16

  • Název nakladatele

    Instituto Superior Técnico

  • Místo vydání

    Lisabon

  • Místo konání akce

    Lisabon

  • Datum konání akce

    1. 1. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku