Numerické vyšetřování aerodynamických účinků na okolí tratě při provozu elektrické lokomotivy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F07%3A%230000359" target="_blank" >RIV/47718684:_____/07:#0000359 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Numerické vyšetřování aerodynamických účinků na okolí tratě při provozu elektrické lokomotivy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován numerickému vyšetřování aerodynamického zatížení okolí tratě při průjezdu vlakové soupravy, kterou tvoří lokomotiva a tři osobní vozy, byly simulovány dva rozdílné provozní režimy ? jízda vlaku na volné trati a průjezd podél nástupiště. V obou případech vlak jede na přímé koleji rychlostí 200 km/h. Hlavní výsledky řešení úlohy představují časové výchylky tlaku a rychlosti zaznamenané v definovaných místech v okolí tratě.
Název v anglickém jazyce
Numerical investigation of aerodynamic action on track vicinity within the electric locomotive operation
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the numerical investigation of aerodynamic loads on railway track vicinity within the passage of the train set consisting of the electric locomotive and three passenger carriages. Two different train-operating modes were simulated ? train passage in open space and train passage along the platform. In both the cases, the train operates on a straight track with 200 km/h speed of motion. The main results of the problem solution represent time-variations of pressure and velocityrecorded in defined locations in track vicinity.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
ŠKODA VÝZKUM pro inovace ? 100 let výzkumu v Plzni
ISBN
978-80-239-9207-6
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Počet stran knihy
327
Název nakladatele
ŠKODA VÝZKUM s.r.o.
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS kapitoly
—