Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Numerické vyšetřování aerodynamických účinků na okolí tratě při provozu elektrické lokomotivy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F07%3A%230000359" target="_blank" >RIV/47718684:_____/07:#0000359 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Numerické vyšetřování aerodynamických účinků na okolí tratě při provozu elektrické lokomotivy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován numerickému vyšetřování aerodynamického zatížení okolí tratě při průjezdu vlakové soupravy, kterou tvoří lokomotiva a tři osobní vozy, byly simulovány dva rozdílné provozní režimy ? jízda vlaku na volné trati a průjezd podél nástupiště. V obou případech vlak jede na přímé koleji rychlostí 200 km/h. Hlavní výsledky řešení úlohy představují časové výchylky tlaku a rychlosti zaznamenané v definovaných místech v okolí tratě.

  • Název v anglickém jazyce

    Numerical investigation of aerodynamic action on track vicinity within the electric locomotive operation

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with the numerical investigation of aerodynamic loads on railway track vicinity within the passage of the train set consisting of the electric locomotive and three passenger carriages. Two different train-operating modes were simulated ? train passage in open space and train passage along the platform. In both the cases, the train operates on a straight track with 200 km/h speed of motion. The main results of the problem solution represent time-variations of pressure and velocityrecorded in defined locations in track vicinity.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    ŠKODA VÝZKUM pro inovace ? 100 let výzkumu v Plzni

  • ISBN

    978-80-239-9207-6

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    327

  • Název nakladatele

    ŠKODA VÝZKUM s.r.o.

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS kapitoly