Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušenosti z měření a vyhodnocení dynamického namáhání konstrukce železničního svršku při zkušebních jízdách rychlostí 200 km.h-1

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F03%3APU41140" target="_blank" >RIV/00216305:26110/03:PU41140 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušenosti z měření a vyhodnocení dynamického namáhání konstrukce železničního svršku při zkušebních jízdách rychlostí 200 km.h-1

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article declares experiences from measuring and evaluation of dynamic loading of railway superstructure during experimental train passages at operation speed 200 km.h-1. Measuring was done at track section Breclav - Vranovice in April 2002. The experiment target was to verify dynamic behaviors of railway superstructure and its parts, especially rail fastening and concrete sleepers. The signal records have been evaluated in time and frequency domain. The results have been compared for various types oof trains and for various operation speeds.

  • Název v anglickém jazyce

    Experiences From Measuring and Evaluation of Dynamic Loading of Railway Superstructure During Experimental Train Passages at Operation Speed 200 km.h-1

  • Popis výsledku anglicky

    The article declares experiences from measuring and evaluation of dynamic loading of railway superstructure during experimental train passages at operation speed 200 km.h-1. Measuring was done at track section Breclav - Vranovice in April 2002. The experiment target was to verify dynamic behaviors of railway superstructure and its parts, especially rail fastening and concrete sleepers. The signal records have been evaluated in time and frequency domain. The results have been compared for various types oof trains and for various operation speeds.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 2nd International Conference on Dynamics of Civil Engineering and Transport Structures and Wind Engineering

  • ISBN

    80-8070-0664-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    196-201

  • Název nakladatele

    University of Žilina

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Tale

  • Datum konání akce

    19. 5. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku