Simulations of aerodynamic effects of rail vehicles
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F10%3A%230000408" target="_blank" >RIV/47718684:_____/10:#0000408 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Simulations of aerodynamic effects of rail vehicles
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with external aerodynamics and aerodynamic interaction of rail vehicles. The combined method connecting measurements on the real vehicle and simulation on virtual models is briefly described. This method is focused to study the aerodynamic load of a locomotive body during entering and passing a tunnel.
Název v anglickém jazyce
Simulations of aerodynamic effects of rail vehicles
Popis výsledku anglicky
This paper deals with external aerodynamics and aerodynamic interaction of rail vehicles. The combined method connecting measurements on the real vehicle and simulation on virtual models is briefly described. This method is focused to study the aerodynamic load of a locomotive body during entering and passing a tunnel.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BK - Mechanika tekutin
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
26th conrefence Computational Mechanics 2010
ISBN
978-80-7043-919-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Název nakladatele
ZČU Plzeň
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Nečtiny
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—