Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Utilization of Multibody Simulations at the Verification of the Stabilizer Bar of the Trolleybus

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F14%3A%230000569" target="_blank" >RIV/47718684:_____/14:#0000569 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.617.60" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.617.60</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.617.60" target="_blank" >10.4028/www.scientific.net/AMM.617.60</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Utilization of Multibody Simulations at the Verification of the Stabilizer Bar of the Trolleybus

  • Popis výsledku v původním jazyce

    ŠKODA VÝZKUM s.r.o. (now Výzkumný a zkušební ústav Plzeň s.r.o.) cooperated on the development of the NEOPLAN DMA low-floor articulated trolleybus indented for the City of Boston. Multibody models and finite element models of the trolleybus were utilizedin the stage of the vehicle design. The effect of using the rear section stabilizer on driving properties of the trolleybus was investigated utilizing the multibody simulations among others.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilization of Multibody Simulations at the Verification of the Stabilizer Bar of the Trolleybus

  • Popis výsledku anglicky

    ŠKODA VÝZKUM s.r.o. (now Výzkumný a zkušební ústav Plzeň s.r.o.) cooperated on the development of the NEOPLAN DMA low-floor articulated trolleybus indented for the City of Boston. Multibody models and finite element models of the trolleybus were utilizedin the stage of the vehicle design. The effect of using the rear section stabilizer on driving properties of the trolleybus was investigated utilizing the multibody simulations among others.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Applied Mechanics and Materials, Dynamic of Civil Engineering and Transport Structures and Wind Engineering

  • ISBN

    978-3-03835-197-9

  • ISSN

    1660-9336

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    60-65

  • Název nakladatele

    Trans Tech Publications Ltd.

  • Místo vydání

    Pfaffikon, Switzerland

  • Místo konání akce

    Donovaly, Slovak Republic

  • Datum konání akce

    25. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000348199300012