Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interview ? eine nützliche Informationsquelle. Ergebnisse einer qualitativen Textanalyse

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F12%3A%230004680" target="_blank" >RIV/47813059:19240/12:#0004680 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Interview ? eine nützliche Informationsquelle. Ergebnisse einer qualitativen Textanalyse

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Text bringt Informationen über Ergebnisse einer Studie, bei der die Daten durch strukturierte Interviews gewonnen wurden. Die Gespräche wurden mit den Fremdsprachenlehrern geführt und befassten sich mit der Problematik des Lehrerberufes, mit den Vorbildern der jetzigen Lehrer. Wichtig waren auch die Fragen zu der Prestige des Berufes, seinen Vor- und Nachteilen, zu den Lehrerkompetenzen, Rollen des Lehrers sowie der Fortbildung.

  • Název v anglickém jazyce

    Interview ? eine nützliche Informationsquelle. Ergebnisse einer qualitativen Textanalyse

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter brings information about the results of a qualitative study based on structured interviews with foreign language teachers dealing with issues of choosing the teaching profession and models the current teachers had and that influenced them when choosing their profession. Attention was also paid to the status of the teaching profession and its advantages and disadvantages, the competencies of teachers and their roles as well as the necessity of further education of teachers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Perspektiven der Textanalyse

  • ISBN

    978-3-86057-107-1

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    151-164

  • Počet stran knihy

    334

  • Název nakladatele

    Stauffenburg Verlag

  • Místo vydání

    Tübingen

  • Kód UT WoS kapitoly