Nákupní preference zákazníků při využívání slevových portálů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F13%3A%230004636" target="_blank" >RIV/47813059:19240/13:#0004636 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákupní preference zákazníků při využívání slevových portálů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován problematice slevových portálů, výzkumu jejich využívání zákazníky i postojům hoteliérů a restauratérů k využití slevových portálů.
Název v anglickém jazyce
Buing Preferences of Customers Who Take Advantage of Group Buing Websites
Popis výsledku anglicky
The topic is focused on group discount shopping websites, includes customer usage behaviour research and mentions hotelier´s and restaurater´s attitudes to group discount shopping.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Czech Hospitality and Tourism Papers
ISSN
1801-1535
e-ISSN
—
Svazek periodika
IX.
Číslo periodika v rámci svazku
19
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
63-84
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—