Učitelé cizích jazyků, jejich profesní životopisy a názory na současné školství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F13%3A%230004677" target="_blank" >RIV/47813059:19240/13:#0004677 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitelé cizích jazyků, jejich profesní životopisy a názory na současné školství
Popis výsledku v původním jazyce
Již od roku 1990 se odborníci snaží o změnu školství v České republice. Učitelé hrají v rozvoji školství zásadní roli, hlavně na nich záleží, zda právě probíhající reforma bude úspěšně uvedena v život. Jsou naše školy a současní učitelé na tak radikálnízměnu připraveni? Mnozí soudí, že ne. Většina učitelů se domnívá, že nejsou dostatečně seznámeni s cíli reformy, ale také není ochotna pracovat podle nastíněné koncepce. Na otázky spojené s touto problematikou hledala autorka odpovědi v rámci výzkumu prováděného formou rozhovorů s učiteli cizích jazyků a jeho výsledky představuje tato monografie.
Název v anglickém jazyce
Foreign Language Teachers, Their Professional Biographies and Opinions on Current Situation in Education
Popis výsledku anglicky
Since 1990 experts have already been trying to change Czech education. Teachers play the key role in the development of education system and it is mainly them who can influence whether the reform will be put in practice successfully. Are our schools andour teacher ready for a radical change like this? Many people do not think so. Most teachers think that they were not introduced to the aims of the reform thoroughly enough and are not willing to follow the new concept either. The author was trying to find answers to questions connected with this problem in a research carried out in a form of interviews with foreign language teachers. Its results are presented in this monograph.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7248-898-8
Počet stran knihy
179
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Opava
Kód UT WoS knihy
—