Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelé cizích jazyků, jejich profesní životopisy a názory na současné školství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F13%3A%230004677" target="_blank" >RIV/47813059:19240/13:#0004677 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelé cizích jazyků, jejich profesní životopisy a názory na současné školství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Již od roku 1990 se odborníci snaží o změnu školství v České republice. Učitelé hrají v rozvoji školství zásadní roli, hlavně na nich záleží, zda právě probíhající reforma bude úspěšně uvedena v život. Jsou naše školy a současní učitelé na tak radikálnízměnu připraveni? Mnozí soudí, že ne. Většina učitelů se domnívá, že nejsou dostatečně seznámeni s cíli reformy, ale také není ochotna pracovat podle nastíněné koncepce. Na otázky spojené s touto problematikou hledala autorka odpovědi v rámci výzkumu prováděného formou rozhovorů s učiteli cizích jazyků a jeho výsledky představuje tato monografie.

  • Název v anglickém jazyce

    Foreign Language Teachers, Their Professional Biographies and Opinions on Current Situation in Education

  • Popis výsledku anglicky

    Since 1990 experts have already been trying to change Czech education. Teachers play the key role in the development of education system and it is mainly them who can influence whether the reform will be put in practice successfully. Are our schools andour teacher ready for a radical change like this? Many people do not think so. Most teachers think that they were not introduced to the aims of the reform thoroughly enough and are not willing to follow the new concept either. The author was trying to find answers to questions connected with this problem in a research carried out in a form of interviews with foreign language teachers. Its results are presented in this monograph.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7248-898-8

  • Počet stran knihy

    179

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Opava

  • Kód UT WoS knihy