Emotionality in the printed media
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F14%3A%230005134" target="_blank" >RIV/47813059:19240/14:#0005134 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Emotionalität in Printmedien
Popis výsledku v původním jazyce
Zum Ausdruck von Emotionen dienen in Printmedien verschiedene Faktoren. Auf der einen Seite werden in journalistischen Darstellungsformen Emotionen explizit thematisiert und beschrieben, auf der anderen Seite werden sie in Texten und Bildern impliziert ausgedrückt. Das Kapitel widmet sich einer Charakteristik der einzelnen Mitteln zum Ausdruck von Emotionen im Text.
Název v anglickém jazyce
Emotionality in the printed media
Popis výsledku anglicky
The expression of emotions in the printed media is influenced by various factors. The emotions are explicitly described on one hand, on the other they are expressed implicitly through text and pictures. This chapter of the book is devoted to a characterization of particular ways of emotionality expression in the text.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Emotionalität im Text
ISBN
978-3-95809-506-9
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
211-220
Počet stran knihy
542
Název nakladatele
Stauffenburg Verlag
Místo vydání
Tübingen
Kód UT WoS kapitoly
—