Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intercultural skill of foreign language teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F15%3A%230005514" target="_blank" >RIV/47813059:19240/15:#0005514 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Interkulturelle Kompetenz der Fremdsprachenlehrenden

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Artikel präsentiert Ergebnisse einer Untersuchung, die sich mit den Einstellungen der Fremdsprachenlehrer zum Unterricht und deren Kompetenzen beschäftigte. Bei den strukturierten Interviews mit den Lehrer der Sekundarstufe II wurden Stellungnahmen zur Reform, Gründe der Berufswahl, Erfahrungen aus dem Studium der Fremdsprache, Auslandaufenthalten abgefragt. Aus der Analyse der Gespräche kommt heraus, dass Befragten meinen, dass die Schwerpunkte des neuen Curriculums, das nicht nur die kommunikativeKompetenzen fördern, sondern auch interkulturelles Verständnis, ein guter Weg im Fremdsprachenunterricht sei.

  • Název v anglickém jazyce

    Intercultural skill of foreign language teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Article author uses a series of structured interviews to reflect on the role language teacher´s play in mediating intercultural skills and their rituals and ways of communicating the target language, pleading for the re-introduction of a compulsory studyperiod abroad for future language teachers to enable them to communicate both language and culture in an authentic way.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Interkulturelle Kompetenz: vermitteln, erwerben, anwenden

  • ISBN

    978-3-643-50624-5

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    207-217

  • Počet stran knihy

    320

  • Název nakladatele

    LIT Verlag

  • Místo vydání

    Wien

  • Kód UT WoS kapitoly