Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kam se vydat na dovolenou? Využití multi-agentního modelování při výběru destinace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F17%3AA0000104" target="_blank" >RIV/47813059:19240/17:A0000104 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vspj.cz/soubory/download/id/6528" target="_blank" >https://www.vspj.cz/soubory/download/id/6528</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kam se vydat na dovolenou? Využití multi-agentního modelování při výběru destinace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá způsobem, jakým si účastníci cestovního ruchu vybírají cíl turistické cesty. V článku je popsáno základní teoretické vymezení problematiky formování poptávky v cestovním ruchu a faktorů, které mají vliv na výběr destinace. Důraz je kladen na problematiku motivace k výběru destinace a vliv faktorů přitahování a vytlačování (push/pull), tak jak je popisuje současná odborná literatura. Na základě teoretického konceptu je navržen model rozhodování účastníka cestovního ruchu. Model je implementován s využitím multi-agentního přístupu k modelování v modelovacím nástroji NetLogo 6.0.

  • Název v anglickém jazyce

    Where to go on vacation? Use multi-agent modeling to tourist decision-making process

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the way in which participants are selected destination.. The paper describes the basic theoretical definition of demand formation in tourism and the factors that influence the choice of destination. Emphasis is placed on the issue of motivation for choosing a destination and push/pull factors (push / pull), as it describes the current literature. On the theoretical concept is designed a model of tourist decision. The model is implemented using multi-agent approach to modeling in NetLogo 6.0 software.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků 12. mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu

  • ISBN

    9788088064305

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    144-153

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    22. 2. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    999