Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lidské zdroje a jejich vliv na výkonnost v gastronomii a hotelnictví v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F21%3AA0000841" target="_blank" >RIV/47813059:19240/21:A0000841 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lidské zdroje a jejich vliv na výkonnost v gastronomii a hotelnictví v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V minulosti byl proveden dotazníkový průzkum, jehož cílem bylo zjistit, zda a do jaké míry je proces řízení pracovního výkonu využíván v hotelnictví v České republice, jak na něj zaměstnanci nahlížejí a která zlepšení by uvítali. Výsledky odhalily, že většina hotelů v České republice nevyužívá řízení pracovního výkonu jako kontinuální proces. Zpravidla hodnotí zaměstnance; často nejsou stanoveny cíle pro další období a dosažení cílů nemá dopad na odměňování pracovníků. Většina zaměstnanců by jako součást odměny uvítala participaci na tržbách, motivačně-prodejní soutěže a možnost upsellingu. Spolu s propracovaným systémem výhod by mohl zajistit spokojené zaměstnance.

  • Název v anglickém jazyce

    Human Resources and their Influence on performance in gastronomy and hotel Industryin the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    In past, a questionnaire survey was done to find out whether and to what extent the process of work performance management is used in the hotel industry in the Czech Republic, how the employees view the process and what possible improvements they would welcome. The results revealed that most of the hotels in the Czech Republic do not use work performance management as a continuous process. They usually evaluate employees; often do not set the goals for next period and reach goals do not have impact on worker remuneration. Most of the employees would appreciate participation on revenue, sales-motivation competitions and upselling opportunities as a part remuneration system. Together with sophisticated system of benefits could ensure satisfied employees.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní vědecká konference - Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu

  • ISBN

    9788075104625

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    134-143

  • Název nakladatele

    Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Karviná (online)

  • Datum konání akce

    26. 5. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku