ODBORNÁ PRAXE VE STUDIJNÍM PROGRAMU OŠETŘOVATELSTVÍ - INOVAČNÍ PŘÍSTUP
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000233" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000233 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ODBORNÁ PRAXE VE STUDIJNÍM PROGRAMU OŠETŘOVATELSTVÍ - INOVAČNÍ PŘÍSTUP
Popis výsledku v původním jazyce
Jednou z klíčových aktivit v tříletém projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost CZ.1.07/2.2.00/15.0178 s názvem: Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě byla realizace a inovace procesu zajišťováníodborné praxe. Národní kvalifikační rámec terciárního vzdělávání v České republice (Q-RAM), navazující na Rámec kvalifikací pro Evropský prostor vysokoškolského vzdělávání (QF-EHEA) je od roku 2010 metodickým nástrojem pro vývoj a zajišťování kvality kvalifikací v terciárním vzdělávání. To umožňuje i nově vymezit (rozšířit) kompetence sester v souladu s vývojem v ošetřovatelské praxi (od péče o nemocné v lůžkových zařízeních směrem k podpoře a péči o zdraví a její řízení ve vztahu k jedincům v rodinnémkontextu, a rodiny ve společenském kontextu). Inovace procesu zajišťování odborné praxe v rámci projektu byla zaměřena na vytvoření dvanácti modulů odborné praxe s učebními výstupy. K posuzování dosažené úrovně odborných dovednosti v průb
Název v anglickém jazyce
Professional experience in the program of nursing - INNOVATIVE APPROACH
Popis výsledku anglicky
One of the key activities in the three-year project of the Operational Programme Education for Competitiveness CZ.1.07/2.2.00/15.0178 entitled: Innovation of Nursing program at the Silesian University in Opava was the implementation of a process innovation provision of training . National qualification framework for tertiary education in the Czech Republic ( Q - RAM) , building on the framework for qualifications of the European Higher Education Area ( QF - EHEA) is from 2010 methodological tool for development and quality assurance of qualifications in tertiary education. It also allows to redefine (Expand ) competences of nurses in line with developments in nursing practice ( from the care of patients in inpatient towards the promotion and maintenance of health and its management in relation to individuals in the family context , and families in the social context) . Innovation process, provision of training in the context of the project focused on the creation of twelve modules of p
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
FP - Ostatní lékařské obory
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí Modulární struktura ve studiu ošetřovatelství
ISBN
978-80-7248-883-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
148-168
Název nakladatele
Slezská univerzita
Místo vydání
Opava
Místo konání akce
Opava
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—