Vzdělávání učitelů fakulty ošetřovatelství v procesu modulového návrhu zaměřeného na výstupy z učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F12%3A%230000182" target="_blank" >RIV/47813059:19510/12:#0000182 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávání učitelů fakulty ošetřovatelství v procesu modulového návrhu zaměřeného na výstupy z učení
Popis výsledku v původním jazyce
Přednáška na konferenci. Jednou z klíčových aktivit v tříletém projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost CZ.1.07/2.2.00/15.0178 s názvem: Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě je vzdělávání vyučujících ošetřovatelství s podporou zahraničního experta. Osvojování nových znalostí a dovedností má charakter tvůrčí práce v procesu tvorby modulů s popisem učebních výsledků a konstruktivním propojováním učebních výstupů s výukou, učením a hodnocením v jednotlivých modulech. Získané znalosti zahrnují celou šíři problematiky implementace Národního kvalifikačního rámce terciárního vzdělávání v České republice (Q-RAM), navazujícího na Rámec kvalifikací pro Evropský prostor vysokoškolského vzdělávání (QF-EHEA). Poznatky umožňuji správné porozumění používané terminologii, aplikaci ECTS, odhadu studijní zátěže studenta, aj. Cílem vzdělávání vyučujících je jejich příprava na proces zajišťování kvality při realizaci studijního programu ošetřovat
Název v anglickém jazyce
Educating Nursing Faculty on the Process of Learning Outcome-focused Module Design
Popis výsledku anglicky
Conferences presentation. Education and training of nursing faculty supervised by an overseas expert is one of the key activities integrated into the three-year project Innovation of the Nursing Study Programme at the Silesian University in Opava, CZ.1.07/2.2.00/15.0178, in the Education for Competitiveness Operational Programme. Acquisition of new knowledge and skills appears to be a creative process embodied in module design, learning outcome description and constructive alignment of learning outcomeswith teaching, learning and assessment in particular modules. The knowledge acquired involves a wide range of issues related to the implementation of the National Qualification Framework for Tertiary Education in the Czech Republic (Q-RAM), connected toQualifications Framework of the European Higher Education Area (QF-EHEA). The latter knowledge facilitates comprehension of current terminology, implementation of ECTS, estimation skills for student workload, etc. The objective of facult
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
FP - Ostatní lékařské obory
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů