Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

KONSTRUKTIVNÍ PROPOJENÍ DÍLČÍCH UČEBNÍCH VÝSTUPŮ S VÝUKOU, UČENÍM A HODNOCENÍM UVNITŘ MODULU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000232" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000232 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    KONSTRUKTIVNÍ PROPOJENÍ DÍLČÍCH UČEBNÍCH VÝSTUPŮ S VÝUKOU, UČENÍM A HODNOCENÍM UVNITŘ MODULU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kvalitu kvalifikace zajišťuje konstruktivní propojování stanovených učebních výstupů s formami a metodami výuky, učení a hodnocení. Konstruktivní propojování učebních výstupů probíhá na třech úrovních: ve výukovém procesu uvnitř modulu (dílčí učební výstupy), na úrovni modulu (učební výstupy daného modulu) a na úrovni celého studijního programu (kompetence absolventa). S prokazováním dosažené úrovně znalosti, dovednosti a kompetencí student začíná od dílčích učebních výstupů uvnitř modulu. Učební výstupy jako důsledek vyvinutého úsilí a vynaloženého času studenta musí být hodnotitelé a měřitelné. Stanovení míry při posuzování dosažených učebních výstupů u studentů vyžaduje, aby vyučující vytvořili a používali hodnotící nástroje. V rámci řešeného tříletého projektu CZ.1.07/2.2.00/15.0178 (2010 ? 2013) v operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost s názvem: Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě inovátoři (vyučující ošetřovatelství) vytvořili

  • Název v anglickém jazyce

    CONSTRUCTIVE interconnection of individual learning outcomes in teaching, learning and assessment within the module

  • Popis výsledku anglicky

    Quality qualification provides constructive interconnection of the learning outcomes set out the forms and methods of teaching , learning and assessment . Constructive linking learning outcomes takes place on three levels: in the learning process withinthe module ( partial learning outcomes of ) the module level ( learning outcomes of the module ) and at the level of the program of study ( graduate competencies ) . The showing of the achieved level of knowledge , skills and competencies student startsfrom partial learning outcomes within the module . Learning outcomes as a result of the effort and the time the student must be measurable and evaluators . Determination of the rate in the assessment of learning outcomes achieved by students requires teachers to establish and implement evaluation tools . Within solved the three-year project CZ.1.07/2.2.00/15.0178 ( 2010-2013 ) in the operational program Education for Competitiveness entitled: Innovation of nursing program at the Silesian

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    FP - Ostatní lékařské obory

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí Modulární struktura ve strudiu ošetřovatelství

  • ISBN

    978-80-7248-883-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    124-129

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita

  • Místo vydání

    Opava

  • Místo konání akce

    Opava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku