KONSTRUKTIVNÍ PROPOJENÍ DÍLČÍCH UČEBNÍCH VÝSTUPŮ S VÝUKOU, UČENÍM A HODNOCENÍM UVNITŘ MODULU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000232" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000232 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
KONSTRUKTIVNÍ PROPOJENÍ DÍLČÍCH UČEBNÍCH VÝSTUPŮ S VÝUKOU, UČENÍM A HODNOCENÍM UVNITŘ MODULU
Popis výsledku v původním jazyce
Kvalitu kvalifikace zajišťuje konstruktivní propojování stanovených učebních výstupů s formami a metodami výuky, učení a hodnocení. Konstruktivní propojování učebních výstupů probíhá na třech úrovních: ve výukovém procesu uvnitř modulu (dílčí učební výstupy), na úrovni modulu (učební výstupy daného modulu) a na úrovni celého studijního programu (kompetence absolventa). S prokazováním dosažené úrovně znalosti, dovednosti a kompetencí student začíná od dílčích učebních výstupů uvnitř modulu. Učební výstupy jako důsledek vyvinutého úsilí a vynaloženého času studenta musí být hodnotitelé a měřitelné. Stanovení míry při posuzování dosažených učebních výstupů u studentů vyžaduje, aby vyučující vytvořili a používali hodnotící nástroje. V rámci řešeného tříletého projektu CZ.1.07/2.2.00/15.0178 (2010 ? 2013) v operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost s názvem: Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě inovátoři (vyučující ošetřovatelství) vytvořili
Název v anglickém jazyce
CONSTRUCTIVE interconnection of individual learning outcomes in teaching, learning and assessment within the module
Popis výsledku anglicky
Quality qualification provides constructive interconnection of the learning outcomes set out the forms and methods of teaching , learning and assessment . Constructive linking learning outcomes takes place on three levels: in the learning process withinthe module ( partial learning outcomes of ) the module level ( learning outcomes of the module ) and at the level of the program of study ( graduate competencies ) . The showing of the achieved level of knowledge , skills and competencies student startsfrom partial learning outcomes within the module . Learning outcomes as a result of the effort and the time the student must be measurable and evaluators . Determination of the rate in the assessment of learning outcomes achieved by students requires teachers to establish and implement evaluation tools . Within solved the three-year project CZ.1.07/2.2.00/15.0178 ( 2010-2013 ) in the operational program Education for Competitiveness entitled: Innovation of nursing program at the Silesian
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
FP - Ostatní lékařské obory
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí Modulární struktura ve strudiu ošetřovatelství
ISBN
978-80-7248-883-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
124-129
Název nakladatele
Slezská univerzita
Místo vydání
Opava
Místo konání akce
Opava
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—