HODNOCENÍ UČEBNÍCH VÝSTUPŮ PŘI KONSTRUKTIVNÍM PROPOJOVÁNÍ METOD VÝUKY A UČENÍ V MODULECH
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000231" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000231 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
HODNOCENÍ UČEBNÍCH VÝSTUPŮ PŘI KONSTRUKTIVNÍM PROPOJOVÁNÍ METOD VÝUKY A UČENÍ V MODULECH
Popis výsledku v původním jazyce
Posuzování míry dosažení učebních výstupů v modulech vyžaduje vytvoření a používání hodnotících nástrojů, metod nebo postupů. Řešení tříletého projektu CZ.1.07/2.2.00/15.0178 (2010 ? 2013) realizovaného v operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost s názvem. Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě rozšířilo členům řešitelského týmu poznatky o významu konstruktivního propojování učebních výstupů s výukou, učením a hodnocením jejich dosažení ve vytvořených modulech. Orientace v komplexu hodnotících nástrojů zaměřených na dosaženou úroveň učebních výstupů umožnila navrhnout i jejich konkrétní podoby pro reálný výukový proces. Při hodnocení učebních výstupů je nutné rozlišovat dva typy učebních výstupů: jednorázové (ošetřovatelské výkony) a rozvojové (v oblasti komunikace nebo aplikace ošetřovatelského procesu). Při posuzování rozvojových učebních výstupů je možné hodnotit dosaženou úroveň schopnosti kritického myšlení studenta.
Název v anglickém jazyce
Evaluation learning outcomes in a constructive networking teaching and learning methods in the module
Popis výsledku anglicky
Assessment of the achievement of the learning outcomes in the module requires the creation and use of evaluation tools, methods or procedures. Solution CZ.1.07/2.2.00/15.0178 three-year project ( 2010-2013 ) implemented in the operational program Education for Competitiveness called . Innovation of Nursing program at the Silesian University in Opava extended to members of the research team about the importance of constructive knowledge linking learning outcomes with teaching , learning and assessment oftheir achievement in the created modules. Orientation in complex evaluation tools aimed at achieving a level of learning outcomes allowed to propose their concrete forms for real learning process . When assessing learning outcomes is necessary to distinguish two types of learning outcomes : single ( nursing interventions ) and development (in the area of communication or application of the nursing process). In assessing the development of learning outcomes can be achieved evaluate the l
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
FP - Ostatní lékařské obory
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí Modulární struktura ve studiu ošetřovatelství
ISBN
978-80-7248-883-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
112-123
Název nakladatele
Slezská univerzita
Místo vydání
Opava
Místo konání akce
Modulární struktura ve studiu ošetřovatelství
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—