Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

HODNOCENÍ UČEBNÍCH VÝSTUPŮ PŘI KONSTRUKTIVNÍM PROPOJOVÁNÍ METOD VÝUKY A UČENÍ V MODULECH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000231" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000231 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    HODNOCENÍ UČEBNÍCH VÝSTUPŮ PŘI KONSTRUKTIVNÍM PROPOJOVÁNÍ METOD VÝUKY A UČENÍ V MODULECH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Posuzování míry dosažení učebních výstupů v modulech vyžaduje vytvoření a používání hodnotících nástrojů, metod nebo postupů. Řešení tříletého projektu CZ.1.07/2.2.00/15.0178 (2010 ? 2013) realizovaného v operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost s názvem. Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě rozšířilo členům řešitelského týmu poznatky o významu konstruktivního propojování učebních výstupů s výukou, učením a hodnocením jejich dosažení ve vytvořených modulech. Orientace v komplexu hodnotících nástrojů zaměřených na dosaženou úroveň učebních výstupů umožnila navrhnout i jejich konkrétní podoby pro reálný výukový proces. Při hodnocení učebních výstupů je nutné rozlišovat dva typy učebních výstupů: jednorázové (ošetřovatelské výkony) a rozvojové (v oblasti komunikace nebo aplikace ošetřovatelského procesu). Při posuzování rozvojových učebních výstupů je možné hodnotit dosaženou úroveň schopnosti kritického myšlení studenta.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation learning outcomes in a constructive networking teaching and learning methods in the module

  • Popis výsledku anglicky

    Assessment of the achievement of the learning outcomes in the module requires the creation and use of evaluation tools, methods or procedures. Solution CZ.1.07/2.2.00/15.0178 three-year project ( 2010-2013 ) implemented in the operational program Education for Competitiveness called . Innovation of Nursing program at the Silesian University in Opava extended to members of the research team about the importance of constructive knowledge linking learning outcomes with teaching , learning and assessment oftheir achievement in the created modules. Orientation in complex evaluation tools aimed at achieving a level of learning outcomes allowed to propose their concrete forms for real learning process . When assessing learning outcomes is necessary to distinguish two types of learning outcomes : single ( nursing interventions ) and development (in the area of communication or application of the nursing process). In assessing the development of learning outcomes can be achieved evaluate the l

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    FP - Ostatní lékařské obory

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí Modulární struktura ve studiu ošetřovatelství

  • ISBN

    978-80-7248-883-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    112-123

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita

  • Místo vydání

    Opava

  • Místo konání akce

    Modulární struktura ve studiu ošetřovatelství

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku