Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Core Evidence-Based Practice Competencies and Learning Outcomes for European Nurses: Consensus Statements

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17110%2F21%3AA2202CX6" target="_blank" >RIV/61988987:17110/21:A2202CX6 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34031973/" target="_blank" >https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34031973/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1111/wvn.12506" target="_blank" >10.1111/wvn.12506</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Core Evidence-Based Practice Competencies and Learning Outcomes for European Nurses: Consensus Statements

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Background: Consensus on evidence-based practice (EBP) competencies and associated learning outcomes for registered nurses has not yet been achieved in the European context. Aims: To establish a set of core EBP competencies for nurses and the most important EBP learning outcomes encompassing attitudes, knowledge, and skills dimensions for implementation into nursing education in European countries.

  • Název v anglickém jazyce

    Core Evidence-Based Practice Competencies and Learning Outcomes for European Nurses: Consensus Statements

  • Popis výsledku anglicky

    Background: Consensus on evidence-based practice (EBP) competencies and associated learning outcomes for registered nurses has not yet been achieved in the European context. Aims: To establish a set of core EBP competencies for nurses and the most important EBP learning outcomes encompassing attitudes, knowledge, and skills dimensions for implementation into nursing education in European countries.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30307 - Nursing

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    WORLDV EVID-BASED NU

  • ISSN

    1545-102X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    226-233

  • Kód UT WoS článku

    000653497200001

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85106235541