Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Educational Interventions for Teaching Evidence-Based Practice to Undergraduate Nursing Students: A Scoping Review

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17110%2F20%3AA21025ZN" target="_blank" >RIV/61988987:17110/20:A21025ZN - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mdpi.com/1660-4601/17/17/6351" target="_blank" >https://www.mdpi.com/1660-4601/17/17/6351</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3390/ijerph17176351" target="_blank" >10.3390/ijerph17176351</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Educational Interventions for Teaching Evidence-Based Practice to Undergraduate Nursing Students: A Scoping Review

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Evidence-based practice (EBP) is the appropriate approach to guide healthcare personnel in their clinical practice. Despite the importance of EBP, undergraduate nursing students are not very much engaged and have a lack of knowledge and skills.The aim of this study was to gather, assess and synthesize evidence on educational interventions promoting evidence-based practice competencies in traditional undergraduate nursing students.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational Interventions for Teaching Evidence-Based Practice to Undergraduate Nursing Students: A Scoping Review

  • Popis výsledku anglicky

    Evidence-based practice (EBP) is the appropriate approach to guide healthcare personnel in their clinical practice. Despite the importance of EBP, undergraduate nursing students are not very much engaged and have a lack of knowledge and skills.The aim of this study was to gather, assess and synthesize evidence on educational interventions promoting evidence-based practice competencies in traditional undergraduate nursing students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30307 - Nursing

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International journal of environmental research and public health

  • ISSN

    1661-7827

  • e-ISSN

    1660-4601

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    17

  • Stát vydavatele periodika

    CH - Švýcarská konfederace

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

    000569949400001

  • EID výsledku v databázi Scopus