Perception of effectiveness of evidence-based practice courses by Czech nursing and midwifery students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17110%2F14%3AA1501E29" target="_blank" >RIV/61988987:17110/14:A1501E29 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Perception of effectiveness of evidence-based practice courses by Czech nursing and midwifery students
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the study was to determine Czech nursing and midwifery students? perception of the effectiveness of evidence-based practice (EBP) courses. Another objective was to verify the psychometric properties of a Czech version of the Perception of Effectiveness of EBP Courses questionnaire.
Název v anglickém jazyce
Perception of effectiveness of evidence-based practice courses by Czech nursing and midwifery students
Popis výsledku anglicky
The aim of the study was to determine Czech nursing and midwifery students? perception of the effectiveness of evidence-based practice (EBP) courses. Another objective was to verify the psychometric properties of a Czech version of the Perception of Effectiveness of EBP Courses questionnaire.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Central European Journal of Nursing and Midwifery
ISSN
2336-3517
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
169-175
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—