Faculty Perception of the Effectiveness of EBP Courses for Graduate Nursing Students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17110%2F14%3AA1501BT9" target="_blank" >RIV/61988987:17110/14:A1501BT9 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Faculty Perception of the Effectiveness of EBP Courses for Graduate Nursing Students
Popis výsledku v původním jazyce
Effective teaching is key in preparing students to become successful evidence-based healthcare professionals. The effectiveness of graduate evidence-based practice (EBP) pedagogy is not often a subject of research studies. To strengthen the effectivenessof EBP courses, students should have more opportunities to implement their EBP knowledge and skills after completing EBP courses.
Název v anglickém jazyce
Faculty Perception of the Effectiveness of EBP Courses for Graduate Nursing Students
Popis výsledku anglicky
Effective teaching is key in preparing students to become successful evidence-based healthcare professionals. The effectiveness of graduate evidence-based practice (EBP) pedagogy is not often a subject of research studies. To strengthen the effectivenessof EBP courses, students should have more opportunities to implement their EBP knowledge and skills after completing EBP courses.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
FQ - Veřejné zdravotnictví, sociální lékařství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
WORLDV EVID-BASED NU
ISSN
1545-102X
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
401-413
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—