Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perception of the effectiveness of evidence-based practice courses by Czech nursing and midwifery students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17110%2F14%3AA1501D2X" target="_blank" >RIV/61988987:17110/14:A1501D2X - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perception of the effectiveness of evidence-based practice courses by Czech nursing and midwifery students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the study was to determine Czech nursing and midwifery students? perception of the effectiveness of evidence-based practice (EBP) courses. Design: A descriptive cross-sectional study. Methods: The Czech version of the 13-item instrument was used. The sample consisted of 119 students of nursing and midwifery. The reliability of the scale was measured by Cronbach?s alpha. The results of factor analysis identified three factors (subscales) of the instrument: satisfaction and behavioral changes;teaching; and EBP mastery.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of the effectiveness of evidence-based practice courses by Czech nursing and midwifery students

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the study was to determine Czech nursing and midwifery students? perception of the effectiveness of evidence-based practice (EBP) courses. Design: A descriptive cross-sectional study. Methods: The Czech version of the 13-item instrument was used. The sample consisted of 119 students of nursing and midwifery. The reliability of the scale was measured by Cronbach?s alpha. The results of factor analysis identified three factors (subscales) of the instrument: satisfaction and behavioral changes;teaching; and EBP mastery.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Central European Journal of Nursing and Midwifery

  • ISSN

    2336-3517

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    169-175

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus