Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ZÁVĚREČNÁ ZPRÁVA 3 Sociologická analýza zaměřená na popis a identifikaci bariér účasti dětí z prostředí sociální exkluze v předškolním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F15%3A%230000598" target="_blank" >RIV/47813059:19510/15:#0000598 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://elearning.fvp.slu.cz/pluginfile.php/52458/mod_resource/content/1/Zaverecna_zprava_KA3.pdf" target="_blank" >http://elearning.fvp.slu.cz/pluginfile.php/52458/mod_resource/content/1/Zaverecna_zprava_KA3.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ZÁVĚREČNÁ ZPRÁVA 3 Sociologická analýza zaměřená na popis a identifikaci bariér účasti dětí z prostředí sociální exkluze v předškolním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Závěrečná zpráva předkládá dílčí výstupy projektu CZ.1.07/1.2.00/47.0009 Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice. Obsahuje Sociologickou analýzu zaměřenou na popis a identifikaci bariér účasti dětí z prostředí sociální exkluze v předškolním vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    FINAL REPORT 3 Sociological Analysis focused on the description and identification of barriers to the participation of children from an environment of social exclusion in preschool education

  • Popis výsledku anglicky

    The final report presents the partial results of the project CZ.1.07/1.2.00/47.0009 Sociological monitoring of educational inputs and outputs of children and pupils, including children and pupils with special educational needs in the Czech Republic. It includes the sociological analysis focused on the description and identification of barriers to the participation of children from an environment of social exclusion in preschool education

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    54

  • Místo vydání

    Opava

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy

  • Verze