Základní škola praktická: Kvalitativní analýza subjektů, objektů, a procesů vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FFZ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FFZ - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Základní škola praktická: Kvalitativní analýza subjektů, objektů, a procesů vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Předložený text je dílčím výstupem republikového výzkumného záměru projektu s názvem Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a dílčím výstupem fakultního výzkumného projektu Vzdělávací strategie v edukaci vybraných skupin žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem příspěvku je charakterizovat a objasnit vybrané prezentované situace ze školního prostředí, v rámci kterých se stali předmětem zájmupedagogičtí pracovníci a žáci vybrané základní školy praktické. K aplikovaným výzkumným metodám patřily především pozorování, dotazování a obsahovaná analýza interních dokumentů. Deskripce vymezených oblastí zájmu byla výzkumně vázána na příslušný typ školy dle aktuálně platných legislativních předpisů.
Název v anglickém jazyce
Practical elementary schools: Qualitative analysis of subjects, objects and process of school education
Popis výsledku anglicky
The present text is a partial outcome of the national research plan project called Sociological monitoring of educational inputs and outputs of children and pupils, including children and pupils with special educational needs in the Czech Republic and apartial outcome of faculty research project educational strategies in the education of selected groups of pupils with special educational needs. The aim of this paper is to describe to clarify the situation chosen from the school environment within whichbecame of interest to teachers and pupils practical elementary schools. The research methods used were observation, interviews and content analysis of internal documents.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. EVROPSKÉ PEDAGOGICKÉ FÓRUM 2015. PŘÍNOSY, VÝZVY, OČEKÁVÁNÍ
ISBN
978-80-87952-11-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
455
Strana od-do
361-374
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
23. 11. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—