Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Základní škola praktická: Kvalitativní analýza subjektů, objektů, a procesů vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FFZ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FFZ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Základní škola praktická: Kvalitativní analýza subjektů, objektů, a procesů vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložený text je dílčím výstupem republikového výzkumného záměru projektu s názvem Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a dílčím výstupem fakultního výzkumného projektu Vzdělávací strategie v edukaci vybraných skupin žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem příspěvku je charakterizovat a objasnit vybrané prezentované situace ze školního prostředí, v rámci kterých se stali předmětem zájmupedagogičtí pracovníci a žáci vybrané základní školy praktické. K aplikovaným výzkumným metodám patřily především pozorování, dotazování a obsahovaná analýza interních dokumentů. Deskripce vymezených oblastí zájmu byla výzkumně vázána na příslušný typ školy dle aktuálně platných legislativních předpisů.

  • Název v anglickém jazyce

    Practical elementary schools: Qualitative analysis of subjects, objects and process of school education

  • Popis výsledku anglicky

    The present text is a partial outcome of the national research plan project called Sociological monitoring of educational inputs and outputs of children and pupils, including children and pupils with special educational needs in the Czech Republic and apartial outcome of faculty research project educational strategies in the education of selected groups of pupils with special educational needs. The aim of this paper is to describe to clarify the situation chosen from the school environment within whichbecame of interest to teachers and pupils practical elementary schools. The research methods used were observation, interviews and content analysis of internal documents.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. EVROPSKÉ PEDAGOGICKÉ FÓRUM 2015. PŘÍNOSY, VÝZVY, OČEKÁVÁNÍ

  • ISBN

    978-80-87952-11-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    455

  • Strana od-do

    361-374

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    23. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku