A Practical Model for Primary Prevention of Risky Behaviour in Schools
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F21%3AA0000357" target="_blank" >RIV/47813059:19510/21:A0000357 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://spp.slu.cz/contents/spp/2021/01.pdf" target="_blank" >https://spp.slu.cz/contents/spp/2021/01.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
A Practical Model for Primary Prevention of Risky Behaviour in Schools
Popis výsledku v původním jazyce
Článek informuje o realizaci projektu MŠMT Praktický model primární prevence rizikového chování ve školách (PRCH-IP-organizace_0040/2021), který je v souladu s dlouhodobou koncepcí rozvoje vědecko-výzkumné činnosti Ústavu speciální pedagogiky Fakulty veřejných politik v Opavě. Projekt je orientován na podporu rozvoje profesních kompetencí poradenských pracovníků škol a pedagogů pro intervenční práci se žáky s problémovým a rizikovým chováním. Cílem projektu je monitoring rizikového chování žáků ve školním prostředí s důrazem na analýzu projevů a příčin rizikového chování včetně reflexe efektivních prostředků podpory při řešení rizikového chování žáků.
Název v anglickém jazyce
A Practical Model for Primary Prevention of Risky Behaviour in Schools
Popis výsledku anglicky
Článek informuje o realizaci projektu MŠMT Praktický model primární prevence rizikového chování ve školách (PRCH-IP-organizace_0040/2021), který je v souladu s dlouhodobou koncepcí rozvoje vědecko-výzkumné činnosti Ústavu speciální pedagogiky Fakulty veřejných politik v Opavě. Projekt je orientován na podporu rozvoje profesních kompetencí poradenských pracovníků škol a pedagogů pro intervenční práci se žáky s problémovým a rizikovým chováním. Cílem projektu je monitoring rizikového chování žáků ve školním prostředí s důrazem na analýzu projevů a příčin rizikového chování včetně reflexe efektivních prostředků podpory při řešení rizikového chování žáků.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Social Pathology and Prevention
ISSN
2464-5877
e-ISSN
2464-5885
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
91-92
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—