Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Practical Model for Primary Prevention of Risky Behaviour in Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F21%3AA0000357" target="_blank" >RIV/47813059:19510/21:A0000357 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://spp.slu.cz/contents/spp/2021/01.pdf" target="_blank" >https://spp.slu.cz/contents/spp/2021/01.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Practical Model for Primary Prevention of Risky Behaviour in Schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek informuje o realizaci projektu MŠMT Praktický model primární prevence rizikového chování ve školách (PRCH-IP-organizace_0040/2021), který je v souladu s dlouhodobou koncepcí rozvoje vědecko-výzkumné činnosti Ústavu speciální pedagogiky Fakulty veřejných politik v Opavě. Projekt je orientován na podporu rozvoje profesních kompetencí poradenských pracovníků škol a pedagogů pro intervenční práci se žáky s problémovým a rizikovým chováním. Cílem projektu je monitoring rizikového chování žáků ve školním prostředí s důrazem na analýzu projevů a příčin rizikového chování včetně reflexe efektivních prostředků podpory při řešení rizikového chování žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    A Practical Model for Primary Prevention of Risky Behaviour in Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Článek informuje o realizaci projektu MŠMT Praktický model primární prevence rizikového chování ve školách (PRCH-IP-organizace_0040/2021), který je v souladu s dlouhodobou koncepcí rozvoje vědecko-výzkumné činnosti Ústavu speciální pedagogiky Fakulty veřejných politik v Opavě. Projekt je orientován na podporu rozvoje profesních kompetencí poradenských pracovníků škol a pedagogů pro intervenční práci se žáky s problémovým a rizikovým chováním. Cílem projektu je monitoring rizikového chování žáků ve školním prostředí s důrazem na analýzu projevů a příčin rizikového chování včetně reflexe efektivních prostředků podpory při řešení rizikového chování žáků.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Social Pathology and Prevention

  • ISSN

    2464-5877

  • e-ISSN

    2464-5885

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    91-92

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus