Specifika mezinárodního marketingu malých a středních firem.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F02%3A00000016" target="_blank" >RIV/47813059:19520/02:00000016 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika mezinárodního marketingu malých a středních firem.
Popis výsledku v původním jazyce
Tento výzkum se zabývá problémy zahraničního obchodu v rámci regionálního MSP. Cílem našeho výzkumu bylo určit současný stav MSP v oblasti zahraničního obchodu. Jako největší zjištění byla nízká znalost možností malého a středního podnikání, využití nástrojů a možných forem podpory exportu v České republice.
Název v anglickém jazyce
Specifics of international marketing of SMB
Popis výsledku anglicky
This research deals with the problems of foreign trade in the frame of regional SMB. The objective of our research was to determine the present state of the most importand finding is a low level of knowledge of SMB about possibilities to use instrumentsand forms of export subvention in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomika firiem
ISBN
80-225-1583-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
464-470
Název nakladatele
Ekonomická univerzita Bratislava, Podnikovohospodárska fakulta Košice
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Košice
Datum konání akce
11. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—