Internetové obchody a videozáznamy jako prezentace firem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F07%3A%230000003" target="_blank" >RIV/47813059:19520/07:#0000003 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Internetové obchody a videozáznamy jako prezentace firem
Popis výsledku v původním jazyce
Internetové obchody jsou v současné době standardním obchodním prostředím umožňujícím prezentaci a rozšíření obchodních aktivit firem. Možnou formou prezentace firmy je videozáznam. Videozáznamy jsou pořizovány a zpracovávány v digitální formě. Při pořizování a zpracovávání videozáznamů je nezbytné dodržovat jisté zásady a postupy. Jejich nedodržení může vést ke snížení obrazové kvality a vypovídací schopnosti videoprezentace.
Název v anglickém jazyce
Internet stores and videorecording as a firm presentation
Popis výsledku anglicky
At present internet stores are standard business environment susceptible presentation and expansion of firm business activities. One of possible type of firm presentation is videogram. Videograms are recording and editing in digital format. If we want torecord and edit videogram we have to keep principles and procedures. If we do not keep principles and procedures videogram can have lower quality of color image and presentation ability.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7248-446-1
Počet stran knihy
105
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
Karviná
Kód UT WoS knihy
—