Social Responsibility, Ethics & Satisfaction in the Banking Business. A case study from the Slovak and Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43871491" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43871491 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Social Responsibility, Ethics & Satisfaction in the Banking Business. A case study from the Slovak and Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The concepts of CSR and ethics in business are not new, but they are now becoming particularly relevant because the crisis has significantly highlighted the need for the integration of moral principles in the business. Knowledge of business practices shows that the acceptance of moral principles in business is not integrated into the management decisions of firms. We tried to find out if CSR and the business ethics are myth or reality?
Název v anglickém jazyce
Social Responsibility, Ethics & Satisfaction in the Banking Business. A case study from the Slovak and Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The concepts of CSR and ethics in business are not new, but they are now becoming particularly relevant because the crisis has significantly highlighted the need for the integration of moral principles in the business. Knowledge of business practices shows that the acceptance of moral principles in business is not integrated into the management decisions of firms. We tried to find out if CSR and the business ethics are myth or reality?
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-3-659-22915-2
Počet stran knihy
120
Název nakladatele
LAP Lambert Academic Publishing
Místo vydání
Saarbrücken
Kód UT WoS knihy
—