Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001468" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001468 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji?
Popis výsledku v původním jazyce
Tato kapitola se zabývá problematikou segmentace a marketingového potenciálu významné věkové cílové skupiny 50+, která představuje v současnosti velkou tržní sílu a je motivem ke vzniku nového marketingového směru, tzv. seniorského marketingu. Na základěprimárního výzkumu, který byl prioritně zaměřen na vytvoření segmentačního profilu cílové skupiny 50 - 60 let (potenciálních seniorů) byly navrženy vhodné marketingové komunikační programy pro tyto jednotlivé segmenty v rámci vymezené cílové skupiny. Primární výzkum byl geograficky vymezen na Moravskoslezský kraj. Segmentační profil byl vytvořen v programu SPSS pomocí shlukové analýzy - dvoustupňového shlukování.
Název v anglickém jazyce
How to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region?
Popis výsledku anglicky
This chapter focuses on the segmentation and marketing potential of the specific and significant target group of the population 50+ which could be a goldmine for companies which are planning to target seniors in the near future. This fact could be also the impulse of the new marketing tendency formation - marketing of "grey markets". The attention is given to the outputs of the realized primary marketing research of the defined target group (50 - 60 as an economical active). Then the segmentation profile of the target group (50 - 60) was generated and the suitable marketing communication programs for the created segments in this determited target group were proposed. The primary marketing research was realized in the area of the Moravian-Silesian Region. The segmentation profile is the output from the computer programme SPSS - Cluster Analysis - Two-step clustering.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-04-0
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
99-106
Počet stran knihy
218
Název nakladatele
UTB Zlín
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—