Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001468" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001468 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola se zabývá problematikou segmentace a marketingového potenciálu významné věkové cílové skupiny 50+, která představuje v současnosti velkou tržní sílu a je motivem ke vzniku nového marketingového směru, tzv. seniorského marketingu. Na základěprimárního výzkumu, který byl prioritně zaměřen na vytvoření segmentačního profilu cílové skupiny 50 - 60 let (potenciálních seniorů) byly navrženy vhodné marketingové komunikační programy pro tyto jednotlivé segmenty v rámci vymezené cílové skupiny. Primární výzkum byl geograficky vymezen na Moravskoslezský kraj. Segmentační profil byl vytvořen v programu SPSS pomocí shlukové analýzy - dvoustupňového shlukování.

  • Název v anglickém jazyce

    How to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region?

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter focuses on the segmentation and marketing potential of the specific and significant target group of the population 50+ which could be a goldmine for companies which are planning to target seniors in the near future. This fact could be also the impulse of the new marketing tendency formation - marketing of "grey markets". The attention is given to the outputs of the realized primary marketing research of the defined target group (50 - 60 as an economical active). Then the segmentation profile of the target group (50 - 60) was generated and the suitable marketing communication programs for the created segments in this determited target group were proposed. The primary marketing research was realized in the area of the Moravian-Silesian Region. The segmentation profile is the output from the computer programme SPSS - Cluster Analysis - Two-step clustering.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Tradiční a nové v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-04-0

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    99-106

  • Počet stran knihy

    218

  • Název nakladatele

    UTB Zlín

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly