Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Charakteristika spotřebního chování segmentu 50+v Moravskoslezském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001701" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001701 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Charakteristika spotřebního chování segmentu 50+v Moravskoslezském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato monografie se zabývá problematikou segmentace a marketingového potenciálu významné věkové cílové skupiny 50+, která představuje v současnosti velkou tržní sílu a je motivem ke vzniku nového marketingového směru, tzv. seniorského marketingu. Na základě realizace primárního šetření byly porovnány dvě skupiny respondentů, a to ve věkové kategorii 50 - 60 let (ekonomicky aktivní) a 61+ (ekonomicky neaktivní) s cílem konstatovat odlišnosti v oblasti demografických, sociálně ekonomických a spotřebitelských znaků. Druhou etapou marketingového šetření bylo vytvoření segmentačního profilu cílové skupiny 50 - 60 let a navržení vhodných marketingových programů pro jednotlivé segmenty (klastry) v rámci vymezené cílové skupiny.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer behaviour characterization of the segment 50 + in the Moravian-Silesian region

  • Popis výsledku anglicky

    This monograph focuses on the segmentation and marketing potential of the specific and significant target group of the population 50+ which could be a goldmine for companies which are planning to target seniors in the near future. This fact could be alsothe impulse of the new marketing tendency formation - marketing of "grey markets". The attention is given to the outputs of the realized primary marketing research. In terms of these outputs first of all two defined target groups (50 - 60 as an economical active versus 61+ as an economical inactive) were confronted to find the differences in the area of the demographic, socio-economic and consumer features. Then the segmentation profile of the target group (50 - 60) was generated and suitable marketingprograms for created clusters in this determined target group were proposed.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7248-770-7

  • Počet stran knihy

    131

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Místo vydání

    Karviná

  • Kód UT WoS knihy