Inovace ve víně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001583" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001583 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace ve víně
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je uvést faktory ovlivňující řízení vinařských značek a uvést oblasti, které by měly být zohledňovány při inovování vinařských značek. Příspěvek uvádí oblasti, které jsou inovovány v Templářských sklepech Čejkovice, jako je produkt, cena,distribuce a marketingová komunikace. Příspěvek také charakterizuje vinařskou turistiku jako součást inovací ve víně.
Název v anglickém jazyce
Innovation in Wine
Popis výsledku anglicky
Aim of this paper is to introduce the factors influencing the management of wine brands and include areas that should be taken into account when wine brands are innovating. There are indicated areas that are innovated in Čejkovice Templar cellars, such as product, price, distribution and marketing communication. There are charecterized features of wine tourism as part of the innovation in the wine, too.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Víno jako multikulturní fenomén
ISBN
978-80-87533-00-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
45-54
Název nakladatele
Societas Scientiarum Olomoucensis II.
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
28. 4. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—