Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovace ve víně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001583" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001583 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovace ve víně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je uvést faktory ovlivňující řízení vinařských značek a uvést oblasti, které by měly být zohledňovány při inovování vinařských značek. Příspěvek uvádí oblasti, které jsou inovovány v Templářských sklepech Čejkovice, jako je produkt, cena,distribuce a marketingová komunikace. Příspěvek také charakterizuje vinařskou turistiku jako součást inovací ve víně.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovation in Wine

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of this paper is to introduce the factors influencing the management of wine brands and include areas that should be taken into account when wine brands are innovating. There are indicated areas that are innovated in Čejkovice Templar cellars, such as product, price, distribution and marketing communication. There are charecterized features of wine tourism as part of the innovation in the wine, too.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Víno jako multikulturní fenomén

  • ISBN

    978-80-87533-00-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    45-54

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomoucensis II.

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    28. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku