Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Quo Vadis, česká gastronomie?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001618" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001618 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Quo Vadis, česká gastronomie?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je stručný nástin problémů české gastronomie v kontextu celospolečenských změn. Uvedeny jsou vybrané statistické ukazatele o výkonech oboru ubytování, stravování. V další části je charakterizována úloha jednotlivých typů restauračních zařízení z pohledu klienta. Závěrečná část je věnována rozsáhlejšímu rozboru možností řešení některých problémů provozu restauračních zařízení s důrazem na nutnost rozšíření spotřebitelského povědomí o kvalitě nabízených jídel, zejména pak jídel tradiční české kuchyně. Výchova klientů k lepšímu vnímání práce personálu a individuální rozlišení kvality podávaných jídel povede k oboustranně prospěšnému žádoucímu posunu kvality poskytovaných restauračních služeb.

  • Název v anglickém jazyce

    Quo Vadis, Czech Gastronomy?

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is a brief outline of the problems of Czech cuisine in the context of social changes. Included are selected statistical indicators on the performance of field accommodation, catering. The next section is about the role of different types of restaurants from the perspective of the client. The final section is devoted to extensive analysis of possible solutions to some problems of food and beverage operations with emphasis on the necessity of increasing consumer awareness about the quality of the offered meals, especially meals of traditional Czech cuisine. Education of clients to a better perception of the work of individual staff and resolution quality of the dishes served will lead to a mutually beneficial desired shift in the quality of catering services.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Regionální rozvoj a cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-87035-44-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    198-206

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická v Jihlavě

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    1. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku