The Monitoring Methodology and Indicators of Behaviour of Distance Learning Students Group
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001626" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001626 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Monitoring Methodology and Indicators of Behaviour of Distance Learning Students Group
Popis výsledku v původním jazyce
Main objective of this paper is to define and introduce the basic methodology for monitoring of the performance (rather success) of distance learning students. In addition to defining the methodology, paper should answer questions such as whether and howthe success of students depends on their age, type of school they have graduated, time elapsed since graduating from secondary school, whether it is possible to predict in advance the success of students admitted to the first year of study, whether thesuccess of distance learning students corresponds to the population curve, etc. As input parameters author used statistical data describing the behaviour and the success of distance learning students at The Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná and other statistics published in scientific and professional publications and on Internet.
Název v anglickém jazyce
The Monitoring Methodology and Indicators of Behaviour of Distance Learning Students Group
Popis výsledku anglicky
Main objective of this paper is to define and introduce the basic methodology for monitoring of the performance (rather success) of distance learning students. In addition to defining the methodology, paper should answer questions such as whether and howthe success of students depends on their age, type of school they have graduated, time elapsed since graduating from secondary school, whether it is possible to predict in advance the success of students admitted to the first year of study, whether thesuccess of distance learning students corresponds to the population curve, etc. As input parameters author used statistical data describing the behaviour and the success of distance learning students at The Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná and other statistics published in scientific and professional publications and on Internet.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/ED1.1.00%2F02.0070" target="_blank" >ED1.1.00/02.0070: Centrum excelence IT4Innovations</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Distance Learning, Simulation and Communication 2011
ISBN
978-80-7231-695-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
227-233
Název nakladatele
Univerzita obrany Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
10. 5. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—