Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Monitoring Methodology and Indicators of Behaviour of Distance Learning Students Group

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001626" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001626 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Monitoring Methodology and Indicators of Behaviour of Distance Learning Students Group

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main objective of this paper is to define and introduce the basic methodology for monitoring of the performance (rather success) of distance learning students. In addition to defining the methodology, paper should answer questions such as whether and howthe success of students depends on their age, type of school they have graduated, time elapsed since graduating from secondary school, whether it is possible to predict in advance the success of students admitted to the first year of study, whether thesuccess of distance learning students corresponds to the population curve, etc. As input parameters author used statistical data describing the behaviour and the success of distance learning students at The Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná and other statistics published in scientific and professional publications and on Internet.

  • Název v anglickém jazyce

    The Monitoring Methodology and Indicators of Behaviour of Distance Learning Students Group

  • Popis výsledku anglicky

    Main objective of this paper is to define and introduce the basic methodology for monitoring of the performance (rather success) of distance learning students. In addition to defining the methodology, paper should answer questions such as whether and howthe success of students depends on their age, type of school they have graduated, time elapsed since graduating from secondary school, whether it is possible to predict in advance the success of students admitted to the first year of study, whether thesuccess of distance learning students corresponds to the population curve, etc. As input parameters author used statistical data describing the behaviour and the success of distance learning students at The Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná and other statistics published in scientific and professional publications and on Internet.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED1.1.00%2F02.0070" target="_blank" >ED1.1.00/02.0070: Centrum excelence IT4Innovations</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Distance Learning, Simulation and Communication 2011

  • ISBN

    978-80-7231-695-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    227-233

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    10. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku