Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The tutor in the e-learning. The specifics of the educational activity of the tutor in the controlling of learning in the distance education.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10224024" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10224024 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The tutor in the e-learning. The specifics of the educational activity of the tutor in the controlling of learning in the distance education.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article emphasizes the role of a tutor in regulation of learning in distance education. A tutor is presented as a facilitator who may have a significant impact on the success of students in distance learning. The article also analyses the key methodology tools and educational activities that tutors mostly use when stimulating students to learn. The article also deals with guidance and support for learners. The author on the basic of scientific and research knowledge in this field defines the requirements for the abilities of a tutor to motivate students. The author also ponders tutor's impact on the success of learners.

  • Název v anglickém jazyce

    The tutor in the e-learning. The specifics of the educational activity of the tutor in the controlling of learning in the distance education.

  • Popis výsledku anglicky

    The article emphasizes the role of a tutor in regulation of learning in distance education. A tutor is presented as a facilitator who may have a significant impact on the success of students in distance learning. The article also analyses the key methodology tools and educational activities that tutors mostly use when stimulating students to learn. The article also deals with guidance and support for learners. The author on the basic of scientific and research knowledge in this field defines the requirements for the abilities of a tutor to motivate students. The author also ponders tutor's impact on the success of learners.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    DETVET ? Methodology framework

  • ISBN

    978-952-5903-11-9

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    36-50

  • Počet stran knihy

    111

  • Název nakladatele

    TAMK University of Applied Sciences

  • Místo vydání

    Tampere

  • Kód UT WoS kapitoly