The tutor in the e-learning. The specifics of the educational activity of the tutor in the controlling of learning in the distance education.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10224024" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10224024 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The tutor in the e-learning. The specifics of the educational activity of the tutor in the controlling of learning in the distance education.
Popis výsledku v původním jazyce
The article emphasizes the role of a tutor in regulation of learning in distance education. A tutor is presented as a facilitator who may have a significant impact on the success of students in distance learning. The article also analyses the key methodology tools and educational activities that tutors mostly use when stimulating students to learn. The article also deals with guidance and support for learners. The author on the basic of scientific and research knowledge in this field defines the requirements for the abilities of a tutor to motivate students. The author also ponders tutor's impact on the success of learners.
Název v anglickém jazyce
The tutor in the e-learning. The specifics of the educational activity of the tutor in the controlling of learning in the distance education.
Popis výsledku anglicky
The article emphasizes the role of a tutor in regulation of learning in distance education. A tutor is presented as a facilitator who may have a significant impact on the success of students in distance learning. The article also analyses the key methodology tools and educational activities that tutors mostly use when stimulating students to learn. The article also deals with guidance and support for learners. The author on the basic of scientific and research knowledge in this field defines the requirements for the abilities of a tutor to motivate students. The author also ponders tutor's impact on the success of learners.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
DETVET ? Methodology framework
ISBN
978-952-5903-11-9
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
36-50
Počet stran knihy
111
Název nakladatele
TAMK University of Applied Sciences
Místo vydání
Tampere
Kód UT WoS kapitoly
—